Cykl redakcyjny Marka Godna Zaufania w My Company Polska

Cztery pułapki w komunikacji z klientem

Magda Kozińska

odcinek 2 cyklu

Budowanie marki godnej zaufania to proces wymagający nie tylko czasu, ale także taktu – zwłaszcza w kontakcie z klientami. 66 proc. konsumentów deklaruje, że skorzysta z usług innej marki, jeśli zostanie potraktowanych jak numer, a nie jak osoba. Oto cztery komunikacyjne pułapki, które wpływają na wizerunek rmy.

PARTNERZY CYKLU

Marka Godna Zaufania. 3 kroki do budowania zaufania w niepewnych czasach

Magda Kozińska

odcinek 1 cyklu

Określenie marka godna zaufania w czasach pandemii nabrało nowego kontekstu. Panująca wokół niepewność sprawiła, że brandom stawiamy jeszcze większe wymagania. Oczekujemy, że będą nam dawały choćby drobne poczucie stabilizacji i normalności.

PARTNERZY CYKLU