Kategorie badania
Marka Godna Zaufania 2021
Wzorem ubiegłego roku poprosiliśmy laureatów naszego badania o komentarz dotyczący nagrody i tego, jak ważną kategorią w biznesie jest zaufanie klientów do oferowanych produktów i usług
Metodologia badania
Badanie Marka Godna Zaufania przeprowadził na nasze zlecenie instytut badawczy Kantar Polska.
W badaniu szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, którym markom produktów i usług skierowanych do biznesu najbardziej ufają polscy przedsiębiorcy. Przedsiębiorcy – reprezentanci sektora MSP – wyłonieni z bazy adresowej „My Company Polska” wypełniali online ankiety, w których spontanicznie odpowiadali, której marce z danej kategorii ufają najbardziej. Poprosiliśmy o wytypowanie marek w 25 kategoriach najbardziej popularnych usług i produktów dla biznesu. Wszystkie pytania dotyczące marek były otwarte. Dało to równe szanse, jeśli chodzi o nominację, każdej marce, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów opierały się w pełni na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu.
Respondenci wymienili łącznie 300 cenionych przez siebie marek.