Laureaci
Marka Godna Zaufania 2016
Kategorie i zwycięzcy badania
Marka Godna Zaufania 2016
TELEFON KOMÓRKOWY / SMARTFONKOMPUTER OSOBISTYDOSTAWCA INTERNETUFIRMA LEASINGOWASYSTEMY PŁATNICZEURZĄDZENIA KOPIUJĄCO-DRUKUJĄCEBANK OFERUJĄCE KONTO FIRMOWEBANK OFERUJĄCY KREDYTY / POŻYCZKI DLA FIRMOPROGRAMOWANIE DLA FIRMOPONY SAMOCHODOWEOPERATOR TELEKOMUNIKACYJNYSAMOCHÓD OSOBOWYUSŁUGI LOGISTYCZNESAMOCHÓD DOSTAWCZYSTACJA BENZYNOWAFIRMA UBEZPIECZENIOWAFIRMA WINDYKACYJNALINIE LOTNICZEDOSTAWCA ENERGII DLA FIRMOPIEKA MEDYCZNA DLA PRACOWNIKÓWUSŁUGI KURIERSKIEAUDYT FINANSOWYHOTEL DLA BIZNESU
O badaniu
- Marka Godna Zaufania to badanie przeprowadzone w styczniu 2016 r. na zlecenie miesięcznika „My Company Polska” przez instytut badawczy Millward Brown.
- Głównym celem badania było określenie, którym markom najbardziej ufają polscy przedsiębiorcy.
- Ankieta zrealizowana została przy zastosowaniu metody CAWI (ankiety online). Ankietowani przedsiębiorcy proszeni byli o udzielenie spontanicznych odpowiedzi, której marce z poszczególnych kategorii ufają najbardziej.
- W ramach badania zebrano także prognozy dla kluczowych elementów rozwoju biznesu w Polsce zarówno z indywidualnej perspektywy respondentów, jak również na poziomie ogólnym. Pytaniom o zaufanie do marek towarzyszyła ankieta na temat opinii respondentów o żywotnych kwestiach, ważnych aktualnie dla polskiego biznesu.
- Respondentami byli przedsiębiorcy, reprezentanci sektora MSP wyłonieni z bazy adresowej, pozostającej w dyspozycji „My Company Polska”. Odpowiadając na pytania ankiety, badani opierali się na swoich doświadczeniach, właściwych dla funkcji pełnionej w swoim przedsiębiorstwie.
- Wypełnienia ankiety podjęło się 2178 osób.
- Ocenie podlegały marki produktów i usług w wyodrębnionych 26 kategoriach.
- Respondenci wymienili łącznie ponad 300 marek.
- Przetwarzanie i opracowanie danych oraz przygotowanie zestawień przeprowadzone zostało przez instytut badawczy Millward Brown.