W czerwcowym numerze miesięcznika biznesowego „My Company Polska” zostały opublikowane wyniki badania w branży B2B Marka Godna Zaufania przeprowadzonego już po raz czwarty na zlecenie redakcji przez instytut badawczy Kantar Polska.
Celem badania było określenie poziomu zaufania polskich przedsiębiorców do marek produktów i usług skierowanych do biznesu. Ankietowani proszeni byli o udzielenie spontanicznej odpowiedzi, której marce w danej kategorii ufają najbardziej. W każdej kategorii można było wskazać tylko jedną markę. Dało to równe szanse nominacji każdej marce, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazowały na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu.
W badaniu uwzględniono 26 kategorii, w których respondenci wymienili łącznie ponad 200 marek.
Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI (ankiety online). Wypełnienia ankiety podjęło się 4555 osób. Przetwarzanie i opracowanie danych oraz przygotowanie zestawień zrealizował instytut badawczy Kantar Polska.
Uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie zwycięzcom statuetek Marki Godnej Zaufania 2019 odbyło się 30 maja 2019 r. w Teatrze Kamienica w Warszawie.
Pełne wyniki badania dostępne są na stronie MarkaGodnaZaufania.pl
„My Company Polska” to miesięcznik biznesowy skierowany do właścicieli oraz kadry zarządzającej firm i podmiotów gospodarczych. Jego wydawcą jest My Company Media.
Więcej na MyCompanyPolska.pl
Dodatkowe informacje:
Ewa Goliszewska
ewa.goliszewska@mycompanypolska.pl
+48 601 975 915