O badaniu

Marka Godna Zaufania 2019

W czerwcowym numerze miesięcznika biznesowego „My Company Polska” zostały opublikowane wyniki badania w branży B2B Marka Godna Zaufania przeprowadzonego już po raz czwarty na zlecenie redakcji przez instytut badawczy Kantar Polska.

Celem badania było określenie poziomu zaufania polskich przedsiębiorców do marek produktów i usług skierowanych do biznesu. Ankietowani proszeni byli o udzielenie spontanicznej odpowiedzi, której marce w danej kategorii ufają najbardziej. W każdej kategorii można było wskazać tylko jedną markę. Dało to równe szanse nominacji każdej marce, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazowały na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu.

W badaniu uwzględniono 26 kategorii, w których respondenci wymienili łącznie ponad 200 marek.

Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI (ankiety online). Wypełnienia ankiety podjęło się 4555 osób. Przetwarzanie i opracowanie danych oraz przygotowanie zestawień zrealizował instytut badawczy Kantar Polska.

Uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie zwycięzcom statuetek Marki Godnej Zaufania 2019 odbyło się 30 maja 2019 r. w Teatrze Kamienica w Warszawie.

Pełne wyniki badania dostępne są na stronie MarkaGodnaZaufania.pl

„My Company Polska” to miesięcznik biznesowy skierowany do właścicieli oraz kadry zarządzającej firm i podmiotów gospodarczych. Jego wydawcą jest Tarsago Polska.

 Więcej na MyCompanyPolska.pl

 

Dodatkowe informacje:

Ewa Goliszewska
ewa.goliszewska@mycompanypolska.pl
+48 601 975 915

Wyniki raportu znajdziesz w czerwcowym numerze miesięcznika „My Company Polska” 6/2019 (45)

A w nim m.in.:

  • rozmowa z Anią Kruk o miłości do biżuterii (i jak na tym zarobić)
  • 5 sprawdzonych pomysłów na wakacyjny biznes
  • raport specjalny – Private Banking
    i inne…
Zobacz spis treściPrenumerata